Klantenservice


Meest gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling(en)?

Doorgaans is dit voor 15:00 besteld, de volgende dag bezorgd. Echter hangt dit af van de drukte bij DHL, wij kunnen hier helaas niets in betekenen anders dan dezelfde dag je schoenen opsturen.

Waarom wordt mijn aankoop die ik achteraf wil betalen niet goedgekeurd?

Mogelijk heeft Klarna de bestelling geannuleerd. Helaas hebben wij hier geen inzicht in en kan je het best contact opnemen met Klarna | Klarna Nederland

Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?

Retouren worden over het algemeen dezelfde dag verwerkt in het magazijn. Het kan soms zijn dat dit een werkdag later gebeurd. Heeft u binnen 5 werkdagen nog niks terugontvangen? Neem dan contact op met op.

Hoelang duurt een terugbetaling na het verwerken van een retour?

Doorgaans is dit binnen drie werkdagen na het verwerken van een retour. Mocht je na 5 werkdagen nog niet het geld teruggestort hebben, neem dan contact op met ons en kijken we samen naar een oplossing.

Waar ben je naar op zoek?

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Is het niet gelukt een antwoord op je vraag te vinden? Don't worry! Je kunt ons ook bellen of mailen.

Bel ons +31 8008265437

Bel ons gratis (maandag tot vrijdag 8.30 - 17.00).

Liever mailen?

info@dqshoes.com

We doen ons best op werkdagen binnen 48 uur te reageren.

Back to top