Bestellen & bezorgen


Hoe plaats ik een bestelling?

Wanneer je een item hebt gevonden voeg je deze simpelweg toe door op de knop ‘voeg toe aan winkelmandje’ te klikken. Wanneer je vervolgens rechts bovenin op het icoon van het winkelmandje klikt vind je je weg naar het afrekenproces. Je kan betalen met:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal
  • Klarna
  • België: Bancontact

Na het betalen zit jouw deel erop en gaan wij hard aan de slag om je schoenen zo snel als mogelijk te bezorgen.

*Bij betalen met Mastercad of VISA wordt een SecureCode check uitgevoerd voor je eigen veiligheid.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Dit klopt, zo vallen de gekozen schoenen altijd binnen het budget.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, dit regelen wij voor je. Een cadeautje van ons aan jou.
Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Tijdens het afrekenproces kan je een kortingscode invullen. Dit is mogelijk vlak voordat je daadwerkelijk afrekent in de balk onder 'kortingscode’. Hierna zie je direct het nieuwe totale bedrag van je bestelling.

Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt het nog op voorraad?

Oeh, jammer! Wij gaan ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat jouw maat weer op voorraad komt. Helaas kunnen we dit niet altijd beloven. Dus wat nu? Simpel. Schrijf je in voor jouw gewenste maat op de productpagina en wij gaan voor je aan de slag. Weer op voorraad? We sturen je gelijk een berichtje.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Om je bestelling te annuleren kan je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Let op: zodra je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen per e-mail is je bestelling overgedragen aan de vervoerder en is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem daarom voor 15:00 dezelfde dag van bestelling contact op met ons. Te laat? Ook geen probleem, we willen je dan vragen het product retour te sturen. Dit is gratis dus geen kosten voor jou.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

We vinden het vervelend om te vernemen dat je bestelling is geannuleerd. Het annuleren van een bestelling kan de volgende redenen hebben:

  • De betaling is niet doorgekomen bij ons.
  • Heb je met Klarna betaald? Mogelijk hebben zij de betaling afgekeurd. In dit geval kan je het best contact opnemen met Klarna
  • Door een systeemfout is de voorraad niet correct. Helaas staat het product niet meer bij ons of onze partners op voorraad. Vandaar dat je bestelling is geannuleerd.
Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen via e-mail?

Heb je je spambox al bekeken? Mocht de mail hier niet in staan kan het zijn dat er een typefout stond in het mailadres of dat er bij ons iets misgaat. Neem in dit geval even contact met ons op, dan kijken we samen naar een oplossing.

Welke bezorgopties zijn er?

We werken samen met DHL Parcel. Komt het bezorgingsmoment niet uit? Pas dan gemakkelijk zelf de levertijd en dag aan in de DHL app. Je kan ervoor kiezen het pakket bij de buren te leveren, bij een afhaalpunt (wel zo milieuvriendelijk) of op een later moment te leveren.

Wist je dat DHL vanaf 2022 alle post al klimaatneutraal verstuurt? Zo dragen we samen bij aan het behoud van het klimaat.

Meer informatie: Wij gaan voor groen met GoGreen | DHL Parcel.

Wat is de levertijd van mijn bestelling(en)?

Indien je voor 15:00 besteld, wordt je order dezelfde dag nog verzonden. Doorgaans wordt het dan de volgende dag bezorgd. Echter hangt dit af van de drukte bij DHL. Wij kunnen hier helaas niet iets in betekenen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, tijdens het bestelproces kan je kiezen voor een ander bezorgadres dan het factuur adres. Dit is per order aan te passen. Wel zo handig als je aan het werk bent.

Let op: Na het definitief plaatsen van de bestelling kan er geen aanpassing meer worden gemaakt in het afleveradres. Wel kan je bij DHL, na ontvangstbevestiging van het pakket, bij hen aangeven het pakket elders te laten bezorgen in de DHL app.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Ben je toch niet thuis, dan wordt het pakket opnieuw aangeboden op een ander moment of bezorgd bij een DHL-pakketservice point. Houd hiervoor de track en trace code in de gaten en neem bij vragen contact op met DHL Parcel.

Waarom is mijn bestelling vertraagd?

Wat vervelend om te vernemen dat je hier bent beland. We willen je erop wijzen dat indien er problemen zijn met de track en trace, je het best contact op kan nemen met DHL Parcel. Immers hebben zij het pakket van ons overhandigd gekregen en kunnen zij je helpen. Dit kan per telefoon, mail of chat.

Back to top